Grattis Birkenståck!

I da äre inte vem som hellst som fyller år inte =) I da äre Birks 15 års da! ♥♥♥
Ja gosa lite extra mycke mä han nu när ja kom ner så han får åtminstånde känna på lite extra mycke kärlek, för han har inte önska se nå speciellt iaf, inte ens en moppe =)



Igår va Marcus å Ida hit å hälsa på så då satt vi ute å fika å kolla på ungarna när dom åkte hjuling fram å tillbaks här =)
Marcus blir så ju så glad när han är me kusinerna sina =D

                                           Här sitter han på vagnen å tugger tuggumi =)



Så nu ha ja skrive lite men inte mycke inte =) så nu ska Anet å Helena vara nöjda å glada =)



Kommentarer
Postat av: helena

hehe ja nu är jag nöjd att du har skrivit lite igen =D

krama birken grattis =) stora killen, eller gammla gubben ska man kanske säga =)hihi

2009-05-03 @ 10:53:14
URL: http://[email protected]
Postat av: jessica

hoppas att han bjuder mig på tårta och kaffe idag efter jobbet jag slutar kl 15

2009-05-03 @ 11:13:41
Postat av: Annette

Men åh, ge Birk en stor puss från mig <3



Duktig du var nu Märy ;) Fortsätt så! Jag ska nog uppdatera min idag jag med :)





2009-05-03 @ 11:44:56
Postat av: Alina

Hoppas du haft en bra helg :)

2009-05-03 @ 11:51:50
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Ida

Hubbabubba ungen=)....fattar inte att han fick plats med 3 stycken i munnen samtidigt!!! =)

2009-05-03 @ 12:13:13
Postat av: Anna

"...inte ens en moppe..." Jag döööör!! :D

2009-05-03 @ 12:20:07
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0