Uppdatering!

Av de braa å de dåliga som ha hänt!

Vi börjer mä de dåliga så de blir lite rolit på slute =)

1. Ja kom inte in på Forsa, ja står som plats 34 på reservlistan = ganska långt bort att ja kommer in = Märy depprimerad!
2. Min data ha gått sönder så mina flera hundra tusen bilder å musik ä borta mä vinden.
3. Inte går mobilen så himla bra heller!
4. Nå skit me golfen oxå!
5. Eric kasta grus på min kamera en da, men den tog ingen skada, tur ja har försäkring pån iaf!

De braa

1. Ja får ev en praktikplats att fota bilder till en hemsida =)
2. Ja ha beställt en ny data =)
3. Mobilen har aldri gått bra ändå =)
4. John fixer golfen =)
5. Kameran är hel =)
6. Kanske har ett nytt objektiv snart =)

Ja de va allt fö mej i da =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Men vad trist med alla förlorade bilderna! :(



Det gäller att ta många säkerhetskopior, bränna ut på skivor m m för förr eller senare havererar datorn...



Vad roligt med praktikplatsen! Hoppas att det ger mer jobb sen =)

2009-06-04 @ 07:30:23
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anonym

tråkigt att du inte kom in, men de kommer fler tåg.. vart ska du ha praktiken??



jag skulle börja grina om alla mina bilder försvann från datan, men de känns väl iaf bra att du köpt en ny...

2009-06-04 @ 23:23:22
URL: http://flowernena.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha ha ha!! Kan tänka mig att du har varit som honom! =)

2009-06-05 @ 12:23:46
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0