Utmaning!

Okej då gör ja som Tessan! =)
De verka som en liten rolig utmaning de här!
Fast ja fattar igentligen inte va en utmaning innebär =)

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

Jag utmanar självklart också alla er som vill!!!!

Lycka till!

1. Vad heter du: Maria

2. Ett ord på fyra bokstäver: Måne

3. Flicknamn: Mathilda

4. Pojknamn: Mattias

5. Yrke: Målare

6. Färg: MintGrön

7. Klädesplagg: MjukisByxer

8. Mat: Makaroner

9. Sak i badrummet: Mascara

10. Plats/stad: Malmö


11. En orsak att vara sen: Mycke nu..

12. Något man skriker: Määäryyy

13. Film: My little ponny =D

14. Något man dricker: Mjölk

15. Band: Manowar

16. Djur: Mus

17. Gatunamn: Midnäsvägen

18. Bil: Merscha (Stavas?)

19. Sång: Mera Brännvin =D

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Monopol

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

ja, de är kul de här med foto, men jag går ju ut nu till sommaren och det ser inte värst ljust ut på arbetsfronten:(

Jag sökte till Forsa och Hola innan jag kom in här i sundsvall. Vet inte så mycket om Forsa, men jag har hört att Hola är väldigt bra.

Lycka till med sökanden, och håller tummarna att du kommer in:)

2009-02-24 @ 12:35:30
URL: http://lindamartensson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja då ska prova det ;) Låter lite sjukt med toa papper, men det är ju som du säger det sitter i det psykiska, man måste ta en snus efter mat m.m.m.m ;D

Men tack för tipset iallafall!!

Kraam

2009-02-25 @ 08:31:28
Postat av: Anna

Förresten så fick man inte använda sitt eget namn i utmaningen heller så det så! pilutta :D



12. Något man skriker: Määäryyy



;-)

2009-02-26 @ 17:34:35
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0