Utmaning igen =D


Fyra tv program jag brukar se:
Glamour, Bonde söker fru, Desperate Houswives, Det okända

Fyra saker jag gjorde i går:
Åkte skoter, Bada, Hälsa på Tanten, Myste

Fyra saker jag längtar till:
IKEA, Våren ;), Lönen, Tills ja får veta om ja kommer in i Forsa

Fyra saker som står på min önskelista:
Att komma in på Forsa, Pengar, Nytt hus, Tele & Makro objektiv

Fyra saker jag avskyr:
Ångest, Åska, Idioter, Inte våga säjja NEJ

Fyra saker jag tycker om att göra:
Fota, spendera pengar =D, Gosa me Eric, Åka hjuling =)

Fyra saker jag åt i går:
Hårdmacka me leverpastej å gurka, Hamburgare =/, Rån, Ostkrokar (de va ju helg)

Å ja såg den hos Helena =D





Affiliator.com

Kommentarer
Postat av: elza

ååh ! älska desperate houswives :D

2009-03-01 @ 19:48:42
URL: http://elzkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0