TACK ANET!!

Först så tänker ja tacka Anet för den fina sidan du har gjort åt mej!! :)
Den är ja såå stolt över :)

Dagen börja att Tikko (hunn) pissa på soffan....väldit kul...inte..
Då börjar man ju ställa sej frågan:

Va ska de va bra för??!!
Jo han tänkte nog så att de va nån slags instink på nå vis, kanske för de är en "Klippan" soffa...antagligen trodde han väll att de var en riktig klippa kanske?
Jaja va vet ja?

Sen åkte John till skogen me hundarna å Eric var på kalas hon grannpojken Nicklas
Jag var ensamen en stund och ingenting blev gjort.

Dagens middag till ära blev Spagetti å stekta Tillmans Grillkorvar me Aromat å salt (på min tallrik alltså)
John han fick då värma gårdagens mat som innehöll korv i ugn å potatismos... han äter hellre pärer än spagetti lika som dom stora jaktkarlana äter (ja tror dom gjorde de på År 1800 kallt oxå)

Sen var Peter å barnen över så vi tog nån öl..Ja håller på å lura Peter å garantera jobb till mej ifall ja skulle få gå utbildning
(som ams står för)
På Stucab i Söderhamn :)
Vill man bli maskinförare så vill man :) De tror ja skulle va skitkul ja :)
Ja skulle villa ha ett karljobb ja, slippa bli som ett galet fruntimmer som bara springer å gör sej osams me andra fruntimmer...ja de bruker ju bli så om de blir för många fruntimmer inblandad på en å samma gång :)

Nee nu ska ja nog göra nån nytta på fäjsbook :)

HÖRS / Märy



Kommentarer
Postat av: Annette

Skrattar så jag blir tårögd Du är så jävla rolig! Kommer å skratta hela kvällen åt Klippan ;)



Vassego!

2009-01-24 @ 23:53:35
Postat av: ulla

hahahaha..rolig du marrry:) men pärmos är gött de ju

2009-01-25 @ 00:21:35
Postat av: Märy

Men Ulla! Varför cykler du aldri hir på pannkaker ;)

2009-01-25 @ 00:29:38
Postat av: Anna

Hej!



Kul att se din blogg! Vilken fin :)



Skulle också vilja göra eget utseende men är blåst på Html-kod.



Håller med dig om det där med att det lätt blir konstigt om det är för många fruntimmer tillsammans :D

2009-01-25 @ 00:38:16
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Annette

MEn Maria, du kan väl för fan inte mena att du hejar på Bollnäskören :-O

Lägg av!

2009-01-25 @ 01:08:10
Postat av: Märy

Va menar du??? De finns ju ändå ingen Edsbykör!! =)

2009-01-25 @ 01:12:13
URL: http://maryelgh.blogg.se/
Postat av: helena

haha ja du är bra rolig du :D skriver precis som du pratar :D härligt!! kul att har en blogg :D

2009-01-25 @ 11:35:39
URL: http://flowernena.blogg.se/
Postat av: helena

haha ja men jag har inte heller nån fantasi, men de är bara att skriva de :D ja klart du får lägga till mig, jag tänkte lägga till dig med om de är ok? =)



ja krokanen har blivit sämre tråkigt nog.. tur de finns andra ställen =)



kramen

2009-01-25 @ 11:48:30
URL: http://flowernena.blogg.se/
Postat av: helena

ja jag slutar kl 16 men de gör väl inget, jag måste jpbba över i två timmar.. men jag kan åka efter... du då kan du åka då??



ja dom där byxorna är supersköna :D ska kanske köpa dom gråa med ;D

2009-01-25 @ 12:28:41
Postat av: simone

amen tack detsamma! ;)

fin blogg!

2009-01-25 @ 12:42:33
URL: http://simone20.blogg.se/
Postat av: jessica

Skit bra blogg lilla gumman tror du någon kan hjälpa mig fixa en snygg bild oxå ?

2009-01-25 @ 17:50:31
URL: http://jenkapersson.blogg.se/
Postat av: helena

jag jobbar i bollnäs nu.. ja åk tidigare du så kan ni visa mig lite photoshop sen =D jo lite kul tycker jag att de är men jag håller inte på med de, ska väl börja nått tag =D men åker du dit tidigare så får du komma och hämta mig när jag har slutat ;) hihi

2009-01-25 @ 18:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0