Bråkstake Å Annat Joll..

Jaa vi har kommit till en period där Eric är helt makalös...Mycke fula ord, Grimarser, Slåss mm mm.
De är såå jobbit!! Så ja vet inte om ja ska orka mä de..Ja han får faktist gå ut och leka när han blir alldeles jobbig, så han kan göra av me energin på att ploga å skotta snö! Men man börjer ju tänka va man har gjort för fel me uppfostringen =(...eller blir de så här med andras barn oxå?? Ja känner mej som värdens sämstaste mamma nu när han har blivit så...
Varför ja skriver om de här är att kanske få nått annat svar från nån annan förälder som kanske känner igen sej lite i när den här typ av "Trotts" kommer, med lite "Tips & Råd" hehe...

MEN JAG ÄLSKAR DEJ ♥ERIC♥ MEST AV ALLT!


Och inte nog me de så har ja vare utan Lypsyl!! Hela dan...de är ju ett av mina beroende medel!!
Å inte har ja vare ner på byn och handlat nån heller, ja försökte lura ner John men de gick inte..hihi

Men då sa ja: "Men då har ja ju ingen Lypsyl imöre!!!"

Han sa: "Du får väll ta min då"

Jag: " Jaaaaaaaaaaaaaaa va bra!"
(Ja ja är bortskämmd)










På Onsdag ska ja till Jannica å klippa å färga =) De ser ja framemot!
Sen ska ja till Bollnäs å hälsa på Anet =) De ser ja oxå framemot =)
Ja har ju liksom aldrig vare hos henne nångång....eller jo de har ja (fast då bodde hon på Arbrå me mamma sin)
Men annars har de vare så förbjudet att komma hihi.. Man har alltid fått träffas på stan ;)
Helena kommer oxå! Äntligen ska vi få träffas tillsammans förengångs skull :D


Ja urs nu fick ja reda på en sak så har ja tappa fantasin...=(

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja vad ska man säga... barnen har såna perioder då det bara gäller att andas djupt och räkna till tio skvutton gånger om dagen.



Inte är det någon tröst när man står mitt upp i eländet heller att höra "Det går över så småningom". Sjutton vet om det nå'nsin går över... Jo det är klart att det gör :)

2009-01-25 @ 19:59:26
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Annette

Men haha, vad knäpp du är! :D Men nu är ni iaf mycket välkomna! Ska Eric följa?



Å du, jag LOVAR att det finns fler trotsiga 5 åringar :D

2009-01-25 @ 20:31:32
Postat av: helena

ja de ska bli roligt att träffas igen :D va ett tagsen....



jag vet precis hur du känner dig utan lypsyl, fast jag har försvarets =) när jag inte hittade mitt när jag va på stan för ett tagsen så fick jag panik och gick och handla ett nytt på engång, när jag kom hem låg de i väskan =) =) hade lagt de fel :D hihi

2009-01-25 @ 20:36:10
URL: http://flowernena.blogg.se/
Postat av: simone

å han e fem.. jag som tycker det e drygt nu men när jag läst din blogg ser jag att det är bara att förbereda sig på några år till då:( . ska vi byta bern ett tag då? haha! .

men emellanåt är dom ju underbar å!

2009-01-26 @ 11:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0