Är de nå typist?

Idag va de meningen att Eric skulle sova hos hans Farmor å Farfar i Bollnäs.
Vi var bjuden hem till Majsan å gubben hennes på mat å alkohål!
Men när Eric vakna kom han in å la sej me mej å va rätt tyst så ja fråga va de va.. Ont i magen :(
Ja tänkte att de kanske va nå tillfällit så de skulle gå över så vi vänta, men ingen förändring
Så då ringde ja Majsan å avboka :(
Ja som hade sett fram emot de där, de va ju lite pinsamt å ringa å avboka för de är andra gången i sträck ja har gjort de nu...
Förra gången vi va bjuden så blev ja dålig och avboka på samma da...
Stackars Majsan som gör mat å vi inte kan komma!
Men de är inte så mycke å göra åt för Eric kräktes 2 gånger i da STACKARN!!!
Min lilla plutt....ja åkte ner å handla lite gotta så vi kan ha lite mys i soffan ikväll :)
Han är piggare nu iaf, kanske han hade blivit kall eller nått..

Ja har iaf beställt nåra böcker om medium å andar å sånt ;)
Hur man tar kontakt me andar mm..
De skulle va kul å kunna de...ja ska nog jobba på de ;)
(nu kommer säkert Ida skratta ihjäl sej)
Men lätt na jö dä ra! :)))
Jaja de är mycke intressant iaf! Men ja läser väll så ja blir mörkrädd iställe ja!
Ska nog läsa lite nu fresten...


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahaha! Gå nu inte å bli tokigare än vanligt bara =) Närå! Jag kan faktiskt också tycka att sånt e lite fränt. Gör de så kan du lära mig lite sen. Pussa Eric från mig.Hoppas han kryar på sig. Nu har jag lagt in bilder på golvet så du kan se. Kram!!! Nu ska vi se på melodifestivalen. Anders e lite smålullig. Han har druckit öl när han lagt golvet =)

2009-02-07 @ 20:05:05
URL: http://idapidasnya.blogg.se/
Postat av: Anna

Du får väl inleda med att gå på storseans med Terry Evans. Han kommer till Ljusdal den 24 februari :)

2009-02-07 @ 20:31:01
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Har du provat att spå dig hos Kerstin i Kilafors då?



Hon är häftig! Berättade om han jag skulle träffa några månader innan jag och Skägget träffades. Först i efterhand insåg jag vad hon hade beskrivit honom och hans liv just då så exakt!

2009-02-08 @ 12:32:53
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack, hi hi, men jag är inte färdig än på långa vägar. Bara testar olika kommandon för att se hur det ändras. Gillar egentligen mer stilrent, som din är =) Men för att få det på det sättet måste jag lära mig göra först ;-)



Ja Man åker hem till henne. Om du vill ha inspelat får du ta med bandspelare och band själv. Du får också ha med en som antecknar åt dig om du vill.



Hennes karl håller på med healing och är helt grym också! Dit går jag när jag känner att jag behöver

2009-02-08 @ 14:06:56
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0