SKOOOOOOR!!!!! vill haaaaa!!!! massoooor!!!

Men ja vill ha så många men kan ju tyvär bara köpa ett par till att börja me =D
Lägger upp nåra här så kan ni ju få tycka till lite =)
 
 


Å de här är bara en minidel av va ja vill ha! =)
Dom 3 första Puma skorna finns på Ellos
och dom 2 sista Reebok skorna finns på Brandos.

Här kan ni gå in å ta en titt =)



Ni har väll inte glömt bort att ni kan prenumerera på min blogg på blogglovin?
Annars tryck här:

  • bloglovin
  • Då skulle ja bli sååå glaaad ;)



    Kommentarer
    Postat av: helena

    dom är riktigt snygga dom där skorna, synd att puma inte brukar ha min storlek =/ men reebok har jag ett par men vita då,dom fanns i min storlek =) men jag tycker du ska slå till på ett par =) =)

    2009-04-08 @ 09:31:33
    Postat av: Märy

    Haha Helena! Ja slog till på ett par reebok igår =D

    Dom svarta, sen ska ja köpa dom vita hahaha

    2009-04-08 @ 09:53:59
    URL: http://maryelgh.blogg.se/
    Postat av: helena

    de gjorde du rätt i =) ja köp dom vita med snyggt i sommar =)

    2009-04-10 @ 14:31:42
    Postat av: mickis

    jag har dom svarta puma skorna som du har på bild högst upp dom är grymt sköna!

    2009-04-14 @ 14:23:41

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0