25 Februari...eller nått

Då kör ja på den här lädden då för Idas skull =D

Ja nu har ja kopiera betyg, skrive ansökan, och personligt brev TACK IDA för hjälpa!
Nu är de bara framkalla bilder kvar! Men ja blir så nervös att dom inte ska tycka om dom så ja känner mej lite osäker på vissa..
Men få se om ja åker ner till Bollnäs å fixer de imöre eller på Freda.. måste fundera lite till än sen äre bara å skicka in!=D
Sen äre bara å hålla tummarna å hoppas på att man kommer in! Pirrigt värre!
Men me min otur så skiter de väll sej! Men då har man iaf gjort ett försök! men ja HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!!

Ja har gått med i Fotobok klubben där man kan beställa fotoböcker.... ja de kanske hörs på namne!
Men böcker som kanske kan vara svåra att få tag i.....hmm kanske vissa iaf!
Den här boken beställde ja:

















Har läst att den ska vara kanoners! Hoppes att man lär sej nått bra från den =)

Om de inte blir Bollnäs imöre så kanske vi ska åka skriskor eller Eric iaf i Flästa och ta me varm chokla å macker =P Mums! hoppas dom har skottat plan bara!
Antagligen blir de nog en tur till Tanten oxå!

Näää nu vet ja inte va ja ska skriva nå mer!




Kommentarer
Postat av: Ida

men jag mena att du inte skulle skriva centrerat i ett brev pucko... jag tycker det ser snyggare ut mä vänsterställt!



det kommer gå bra! Du kommer garanterat in. Jag skulle bli så glad för din skull Märy! de är du värd!!! KRAM

2009-02-25 @ 21:34:56
URL: http://idapidasnya.blogg.se/
Postat av: grönagubben

sov gott ;-)

2009-02-25 @ 23:56:34
URL: http://mansgrisellerfeminist.blogg.se/
Postat av: grönagubben

Tack för omtanken, det var en jobbig dag igår ;-)



ps. Glöm inte att klicka lite eller mycket på min sida ;-)ds.

2009-02-26 @ 12:19:40
URL: http://mansgrisellerfeminist.blogg.se/
Postat av: Anna

Hm... Undrar VAD jag läste att jag skulle komma på där?? Jag läste definitivt inte "Ett ord på fyra bokstäver" ! Ha ha ha!



Går tillbaka till min blogg och gör bakläxa

2009-02-26 @ 17:30:39
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0